Yapay zeka, araba tamircisi olarak işe başladı

Tesla Yapay Zekalı Araç Tamircileriyle Müşteri Memnuniyetini Artırıyor

Tesla, yapay zeka teknolojisini kullanarak araç tamircileriyle müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Şirket, yapay zekâ temelli temsilcileri pilot olarak 10 farklı bölgede devreye aldı. Bu yeni sistemle birlikte gerçek zamanlı duygu analizi yapılıyor.

Gerçek Zamanlı Duygu Analizi Yapılıyor

Yapay zeka temsilcileri, müşteri ile servis temsilcileri arasındaki yazışmaları anlık olarak analiz ederek şikayet, öfke veya memnuniyet gibi duygusal ifadeleri tespit ediyor. Olumsuz duygular algılandığında, daha hızlı bir şekilde müşteriye geri dönüş sağlanarak iletişim kopuklukları engelleniyor.

Yapay Zeka

Gecikmeler Önceden Belirleniyor

Yapay zeka, sadece duygusal analiz yapmakla kalmıyor; aynı zamanda parça temini veya işlemlerde oluşabilecek gecikmeleri önceden tespit ederek müşterilere bilgi veriyor. Bu sayede süreç şeffaf bir şekilde yürütülüyor ve iletişim kopukluklarının önüne geçiliyor.

“Escalate” Özelliğiyle Yetkiliye Ulaşmak Mümkün

Tesla, yeni sistemle birlikte mobil uygulamasına “Escalate” özelliğini ekledi. Bu sayede servis sürecinden memnun olmayan kullanıcılar, sorunlarını doğrudan üst düzey yetkililere ileterek daha hızlı çözüm elde edebiliyorlar.

Güvenlik Önlemleriyle Destekleniyor

Tesla yöneticisi Raj Jegannathan, yeni sistemin müşteri deneyimini iyileştirmeye odaklandığını belirtti. Ayrıca, çeşitli güvenlik önlemlerinin sisteme entegre edildiğini vurgulayarak kötüye kullanımı önleme konusunda da önemli adımlar atıldığını belirtti. Pilot uygulamanın başarılı olması durumunda, sistemin daha geniş bölgelere yayılacağı ifade ediliyor.

Related Posts

Macbook görünümlü İphone geliyor! Çok ucuza satılacak

Apple yeni proje üzerinde çalışmaya başladı. Söz konusu projede iPhone çipli uygun fiyatlı macBook üzerinde çalışılıyor.

D Tech Cloud, perakende sektöründe dijital dönüşümün nabzını tuttu

Yerli bulut teknolojisi şirketi D Tech Cloud, perakende sektörüne özel dijital dönüşüm çözümlerini, sektörün öncü markalarıyla buluşturduğu ‘Cloud Retail Summit’ etkinliğinde tanıttı. İstanbul Kemer Country Hotel Club’da düzenlenen buluşmaya; Getir, FLO Grup, Arzum, Koton, A101, Carrefour, Colins, Gloria Jeans, İpekyol, Madame Coco, Naf Naf ,Saruhan (Fakir) ve sektörün lider birçok markasının üst düzey yöneticileri ile strateji ve dijital dönüşüm ekipleri katıldı.

NASA, Andromeda Galaksisi’ne ait yeni verileri yayınladı

NASA Samanyolu galaksisinin sarmal ikizinin ayrıntılı son görüntülerinin yanında enerji dalga boylarının semavi bir seslendirmesini de yayınladı.

Polonyalı, Macar ve Hint astronotlar uzay yolculuklarına başladı

Polonya, Macaristan ve Hindistan vatandaşı üç astronot, ABD’nin en deneyimli astronotlarından Peggy Whitson ile Uluslararası Uzay İstasyonu’na (ISS) doğru yola çıktı.

Genç Milli Yüzme Takımı’ndan 2 madalya

Milli yüzücüler, Portekiz’in Setubal kentinde gerçekleştirilen Gençler Avrupa Açık Su Yüzme Şampiyonası’nda birer altın ve gümüş madalya elde etti.

Netflix, Fransa’da canlı TV kanallarını da gösterecek

Dünya çapında popüler dijital platform Netflix, Fransa’da bir medya zinciriyle anlaşma yaparak canlı TV kanallarını da göstermeye başlayacak.